2014. december 1., hétfő

Egy ismeretlen, áttetsző objektumot fényképeztek le Bécs fölött - 2014.11.26.



Ausztria, Bécs
2014.11.26.

Egy helyi osztrák lakosnak sikerült Bécs fölött lefotóznia ezt a különös, átlátszónak tűnő objektumot pár nappal ezelőtt. A szemtanú a következőket mondja:

"Bécsben, Ausztriában lakom, és amikor kinn voltam az erkélyen, egy hatalmas, áttetsző objektumot láttam a felhők fölött lebegni körülbelül két percig. Felkaptam a telefonom, és készítettem róla egy képet, majd a tárgy eltűnt. Sosem láttam ilyesmit, nagyon furcsa volt."

Az eredeti kép a MUFON oldalán érhető el:http://www.mufoncms.com/files_jeud8334j/61696_submitter_file1__049.jpg



Forrás: Új Világtudat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.